reklama

Ďalšie rozkrádanie, len tak.

Ešte som ani neskončil, a hľa - kam sa podejú moje peniaze z môjho rozpočtu? Aj ja chcem !!! Fakt tu už všetkým šibe? Tento štát nemá obdobu. Keby som bol mladší, tak sa dávno vysťahujem.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Tento štát nemá obdobu. Keby som bol mladší, tak sa dávno vysťahujem. To je priam v r... Citujem: "Ona nenaznačila, že to nechce". Ja odpadnem. Tak jej jednoducho nič nedajte, a je to. Som zvedavý, či by niečo vysúdila za takú kravinu, ako je rozpustenie rezervy, s ktorou nemala nič spoločné. Účtovníčke niečo dali, povedzme 100000, za rozpustenie? (cca 10 min. práce, aj s rozmýšľaním)? To už isto nie. Ja mám za zápis riadku v účtovníctve priemerne 0,80 Eur. Si myslíte, že sa toho vzdá sama? Ako mnohí pred ňou? Má svetlé vzory.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie: Článok z čas.sk:

Bývalá šéfka Slovenskej pošty Marcela Hrdá môže po 14 mesiacoch vo funkcii dostať odmenu až 178-tisíc eur! Takú zmluvu s ňou podpísal Ján Figeľ.

Súčasný minister Ján Počiatek nad výškou odmeny krúti hlavou. S Hrdou chce ešte rokovať a dúfa, že sa horibilnej odmeny, ktorú by bežný poštár zarobil za 25 rokov, vzdá.

Podľa súčasného ministra dopravy Jána Počiatka ide o jednu z najvyšších súm v histórii, ktorú nazval nie zlatým, ale až platinovým padákom. Zdôvodnením, prečo má takúto sumu Hrdá dostať, je to, že pošta pod jej vedením zlepšila hospodárenie, keď zmenšila stratu z 12 miliónov € na 8 miliónov €.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počiatek však tvrdí, že 4 milióny neboli ušetrené šikovnosťou manažmentu, ale účtovnou operáciu, keď rozpustili položku vyplývajúcu zo súdneho sporu, lebo žalobca zomrel. „Zlatý padák znamená, že nie je možné sa vyhnúť vyplateniu týchto súm,“ povedal Počiatek, podľa ktorého by bolo etické a férové, keby sa odmeny Marcela Hrdá vzdala. Zatiaľ sa tak urobiť nechystá. „Nenaznačila, že to nechce,“ dodal.

Sumu, ktorú má dostať, z väčšej časti tvorí odmena za hospodárenie, ale aj nárok na odstupné. Slovenská pošta na otázky, prečo takúto zmluvu uzavrela a aké všetky odmeny Hrdá dostala, nereagovala.

„Minister Počiatek sa sám usvedčil, že nejde o zlatý padák (odstupné), ale z veľkej časti o odmenu za zlepšené hospodárenie,“ reagoval za Jána Figeľa hovorca KDH Matej Kováč. „Suma pre pani Hrdú je aj pre nás vysoká, preto minister Ján Počiatek by mal namiesto alibistického očierňovania pristúpiť k úprave podobných zmlúv,“ dodal Kováč. Hrdú vymenoval Figeľ do funkcie koncom marca 2011. Počiatek ju pred pár dňami odvolal a vymenoval Tomáša Drucekera, ktorý takýto zlatý padák v zmluve zakotvený nemá.

Pavel Daum

Pavel Daum

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som krava. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu